Субота, 25.11.2017, 11:38

Відділення Національної служби посередництва і примирення в Хмельницькій області



· RSS
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Мої статті [289]
Пошук
 Розділи новин
Головна » Статті » Мої статті

РЕФОРМУВАННЯ МЕРЕЖІ ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ СПРИЯЛО ПОЛІПШЕННЮ ТРУДОВИХ ВІДНОСИН НА ХМЕЛЬНИЦЬКОМУ КП «ЕЛЕКТРОТРАНС»
РЕФОРМУВАННЯ МЕРЕЖІ ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ СПРИЯЛО ПОЛІПШЕННЮ ТРУДОВИХ ВІДНОСИН  НА ХМЕЛЬНИЦЬКОМУ
КП «ЕЛЕКТРОТРАНС»


 
 О.Форесь – заступник начальника відділення НСПП
 в Хмельницькій області
 
                        За наслідками проведених у січні 2013 р. Відділенням НСПП в Хмельницькій області моніторингових досліджень стану соціально-трудових відносин у трудовому колективі ХКП «Електротранс» з’ясовано, що він залишається досить напруженим у зв’язку із збитковістю підприємства, а також несвоєчасним та не у повному обсязі  надходженням субвенцій з Державного бюджету на компенсацію витрат, пов’язаних із перевезеннями пільгових категорій пасажирів (станом на 01.01.2013 року заборгованість Державного бюджету по відшкодуванню витрат за перевезення пільгових категорій громадян складає 4,2 млн. грн.), що є однією із головних причин існуючої заборгованості ХКП «Електротранс» перед своїми працівниками із виплати заробітної плати, яка на початок року сягає 1,7 млн. грн.
                        Цей дестабілізаційний чинник негативно впливає на соціальні настрої трудового колективу підприємства і періодично призводить до напруження соціально-психологічного клімату серед його працівників. У зв’язку із цим, адміністрація та профком ХКП «Електротранс» 15.02.12 р. були вимушені прийняти спільну постанову  про поетапну виплату у 2012 р. заробітної плати працівникам, розраховану однаковими відсотками від нарахованої заробітної плати кожного до 10 числа щомісячно, яка діє до 10.02.13 р., що сприяло покращанню стану виплати заробітної плати на підприємстві та, певною мірою, зняло соціальне напруження у колективі.
                        Окрім цього, підприємство щомісячно втрачає до 150 тис. грн., програючи конкуренцію приватним автоперевізникам, а відтак відмічається недорахування до міського бюджету та зростання заборгованість по заробітній платі. До того ж, на сьогоднішній день 91% тролейбусного парку потребує заміни, а обладнання та устаткування не поновлювалось протягом 20 років.
               Постійні моніторингові дослідження стану соціально-трудових відносин у трудовому колективі ХКП «Електротранс», надані Відділенням рекомендації щодо його покращання та підняття цього питання під час засідань Хмельницької міської  тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, сприяли тому, що роботодавець цього комунального підприємства – Хмельницька міська рада дійшла висновку про необхідність реформування усієї мережі пасажирських перевезень у м. Хмельницькому.
               З цією метою Національним університетом "Львівська політехніка” було розроблено вдосконалену схему пасажирсько-транспортної мережі міста, а з 01.01.13 р. введено в дію рішення виконавчого комітету Хмельницької міської ради "Про затвердження переліків міських автобусних маршрутів загального користування та маршрутів міського електричного транспорту м. Хмельницького з необхідною кількістю транспортних засобів на них”.
               Відповідно до нової схеми руху усі транспортні засоби розподілені на шість об'єктів і шість транспортних підприємств відповідають за організацію транспортного руху у місті. В середньому на кожному такому об'єкті курсуватиме від 70 до 80 транспортних засобів. Між ними закріплено 54 маршрути. Для зменшення навантаження на ХКП "Електротранс” соціальні маршрути за новою схемою руху пропорційно розподілені між підприємствами, що стали переможцями конкурсу.
               Загалом на шести цих об'єктах буде працювати 398 транспортних засобів. Відповідно до нової маршрутної мережі зменшено кількість транспортних одиниць на 37, але збільшено пасажиромісткість діючиха основних маршрутах працюватимуть автобуси класу "А” більшої пасажиромісткості). Транспортні засоби типу "Мерседес Спринтер” також залишаються на обслуговуванні тих маршрутів, де спостерігається менший пасажиропотік.
               На думку міської влади     вжиті заходи сприятимуть стабілізації фінансово-господарського стану ХКП «Електротранс», зменшать його збитковість та покращать стан соціально-трудових відносин у трудовому колективі підприємства.
Категорія: Мої статті | Додав: Ветрик (25.01.2013)
Переглядів: 143 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2017
Календар


Статистика

Безкоштовний хостинг uCoz